Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE, ZWROTY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ

LUXI-HURT zawsze dokłada wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości. Niestety ze względu na wysyłkowy charakter naszej sprzedaży, sporadycznie mogą pojawić się uszkodzone w transporcie paczki lub modele nie spełniające oczekiwań klienta.

W takich sytuacjach nasi klienci mają możliwość zgłoszenia reklamacji, zwrotu lub odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.

 

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE LUB ZWROT?

Aby prawidłowo dokonać zwrotu lub odstąpienia od umowy zakupu na odległość należy:

  1. Wysłać wiadomość email na adres : zawalająca wypełniony formularz zwrotu. Formularz jest do pobrania niżej. Zwroty zgłoszone telefonicznie nie będą rozpatrywane, a dzwoniący będą proszeni o wysłanie wiadomości wraz z wypełnionym formularzem.
  2. Warunkiem rozpatrzenia przez LUXI-HURT zgłoszenia pod Klienta jest dostarczenie niezbędnych danych:
    dane identyfikacyjne Klienta, w tym adres korespondencji;
    tytuł i/lub przedmiot reklamacji,
    żądanie Klienta, co do sposobu rozpatrzenia reklamacji;
    kopię protokołu reklamacyjnego spisanego z kurierem, w przypadku reklamacji związanej z uszkodzeniem lub ubytkami powstałymi w trakcie transportu.

    Formularz odstąpienia można znaleźć pod linkiem: Formularz
  3. Po zgłoszeniu zwrotu lub reklamacji, zabezpieczoną przesyłkę należy nadać na adres:
    LUXI-HURT
    Al.Krakowska 165 hala 2 box A10
    05-552 ŁAZY
  4. Koszt wysyłki zwrotnej ponosi kupujący
  5. LUXI-HURT nie odbiera paczek wysłanych za pobraniem. W przypadku wysłania reklamacji lub zwrotu za pobraniem, proces zostanie rozpatrzony na niekorzyść kupującego
  6. W przypadku zwrotu lub odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość klient ma prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni od odebrania paczki
  7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. Zgłoszenia reklamacji, zwrotu i odstąpienia od umowy są rozpatrywanie w możliwie krótkim czasie, nie przekraczającym 14 dni od otrzymanie przez LUXI-HURT wszystkich niezbędnych informacji zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.

 

WARUNKI ZWROTU I ODSTĄPIENIA 

Aby zwrot towaru lub odstąpienie od umowy zakupu na odległość zostało rozpatrzone pozytywnie zgłoszenie oraz produkt muszą spełniać powyższe wymagania:

  1. Zgłoszenie musi zostać nadane zgodnie wymaganiami podanymi w punkcie wyżej.
  2. Odesłany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
  3. Jeżeli towar będzie nosić ślady używania lub modyfikacji, zwrot pieniędzy zostanie pomniejszony o spadek wartości produktu.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

REKLAMACJE

Wszystkie produkty kupione w LUXI-HURT są objęte okresem gwarancji wynoszącym 24 miesiące. Dotyczy to zarówno produktów sprzedawanych jako „Nowe” i „Używane”.

W momencie otrzymania zamówienia, klient jest zobowiązany do sprawdzenia zamówienia w obecności kuriera, czy paczka nie nosi śladów uszkodzenia.
Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia, prosimy o sporządzenie z kurierem „Protokołu szkody” i przesłanie go do nas wraz formularzem reklamacji, jeżeli produkt w paczce uległ uszkodzeniu przy transporcie.

Aby prawidłowo złożyć reklamację prosimy o przesłanie formularza reklamacyjnego i postępowanie zgodnie z akapitem: „Jak zgłosić reklamacje”.

Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w możliwie krótkim czasie, nie przekraczającym 14 dni od momentu dostarczenia przez kupującego wszystkich wymaganych informacji.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient informowany jest drogą E-MAIL, a jeżeli nie jest to możliwe z przyczyn technicznych, to stosowna informacja przekazywana jest za pomocą dostępnego środka komunikacji z Klientem.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

PRAWIDŁOWE UŻYWANIE PRODUKTÓW

W trosce o żywotność naszych produktów, prosimy o ich prawidłowe używanie, ponieważ wady powstałe przez nie prawidłowe użytkowanie nie będą uznawane w procesie reklamacyjnym.

Przestrzegając poniższych wytycznych zadbasz o prawidłowy stan techniczny każdego z naszych produktów:

  1. Żywotność hulajnogi znacząco się skraca jeśli używa się jej w wilgotnych  warunkach, skacze z wysokości i robi triki oraz nie dba się o jej dobry stan.
  2. Nie wolno całkowicie rozładowywać baterii. Zalecane jest ładowanie baterii przed całkowitym rozładowaniem. Umożliwi to zwiększenie wydajności baterii.
  3. W przypadku korzystania z hulajnogi w niskich lub bardzo wysokich temperaturach wydajność baterii może być niższa niż w temperaturach 15–25°C. Jest to naturalna właściwość baterii.
  4. Nawet całkowicie naładowane baterie są rozładowywane, jeżeli hulajnoga nie jest używana przez dłuższy czas. Całkowicie naładowane baterie ulegają rozładowaniu zazwyczaj po 90-120 dniach. Baterie, które są naładowane częściowo, są szybciej rozładowywane. Należy koniecznie ładować baterie zanim zostaną całkowicie rozładowane, aby zapobiec uszkodzeniu ogniw baterii (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń baterii na skutek nieodpowiedniego obchodzenia się z nimi).
  5. Nie wolno demontować pakietu baterii. To zadanie powinno być wykonywane wyłącznie przez centra serwisowe i profesjonalny personel.
  6. Nie wolno całkowicie rozładowywać baterii. Zalecane jest ładowanie baterii przed całkowitym rozładowaniem. Umożliwi to zwiększenie wydajności baterii.
  7. W przypadku korzystania z hulajnogi w niskich lub bardzo wysokich temperaturach wydajność baterii może być niższa niż w temperaturach 15–25°C. Jest to naturalna właściwość baterii.
  8. Uwaga: Nawet całkowicie naładowane baterie są rozładowywane, jeżeli hulajnoga nie jest używana przez dłuższy czas. Całkowicie naładowane baterie ulegają rozładowaniu zazwyczaj po 90-120 dniach. Baterie, które są naładowane częściowo, są szybciej rozładowywane.
  9. Należy koniecznie ładować baterie zanim zostaną całkowicie rozładowane, aby zapobiec uszkodzeniu ogniw baterii (gwarancja nie obejmuje uszkodzeń baterii na skutek nieodpowiedniego obchodzenia się z nimi).
  10. Nie wolno demontować pakietu baterii. To zadanie powinno być wykonywane wyłącznie przez centra serwisowe i profesjonalny personel.
  11. Unikaj jazdy w deszcz
  12. Należy unikać jazdy na wyboistych i nierównych drogach
  13. Nie przyspieszaj przy zjeździe z górki
  14. Nie naciskaj manetki gazu podczas pchania hulajnogi
  15. Unikaj krawężników podczas jazdy.
  16. Nie wieszaj ciężkich przedmiotów na kierownicy
  17. Zabrania się wjeżdżania w kałuże głębsze
  18. Hulajnoga jest jednoosobowa, zabrania się przewożenia dodatkowych osób.

 

USZKODZENIA WYŁĄCZONE Z PROCESU REKLAMACJI

Podczas używania naszych produktów, zwróć uwagę na powstałe uszkodzenia, ponieważ nie podlegają one reklamacji:

  1. uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika
  2. uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)
  3. uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej
  4. uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych
  5. uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu
  6. uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl